7-helli

7-helli
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سقف عرشه فولادی سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
حسن محمد زاده
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
رپورتاژ آگهی
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



قیمت تور گرجستان سفریار تور گرجستان معمولا در مقایسه با مقاصد خارجی دیگر و با احتساب نوسانات نرخ ارز، از تورهای ارزان به حساب می آید و همین ارزانی یکی از دلایل پر تقاضا بودن سفر به گرجستان است. قیمت هتل ها، تفریحات و مخصوصا وعده های غذایی در گرجستان به نسبت بقیه کشورهای توریستی برای ما ایرانی ها ارزان تر است و همه ی این موارد دست به دست هم می دهند تا قیمت تور گرجستان همیشه مقرون به صرفه و جذاب باشد.

چگونه یک تور گرجستان ارزان سفریار بخریم؟

قیمت تور گرجستان و هر تور دیگری به چند عامل بستگی دارد. مثلا مدت زمان اقامت شما در آن کشور یا کیفیت و درجه هتلی که در آن اقامت دارید و حتی نوع پرواز و ایرلاینی که انتخاب می کنید هم در قیمت تور انتخابی شما موثر است.

تور گرجستان زمینی هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.اگر با طولانی بودن راه میانه خوبی ندارید توصیه می کنیم که تور گرجستان هوایی سفریار را انتخاب کنید.

تور گرجستان زمینی سفریار هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.

تور استانبول لحظه آخری سفریار از این قرار است که وقتی ظرفیت تور و پرواز تکمیل نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی در لحظات آخر تصمیم می‌گیرند تخفیف جذابی برای تور قائل شوند تا ظرفیت تور تکمیل شود. بنابراین اگر می توانید به سرعت آماده سفر شوید، با انتخاب تور لحظه آخری استانبول می‌توانید خدمات مطلوب را با قیمت کمتری تهیه کنید.

قیمت تورهای استانبول به عوامل مختلفی مثل کیفیت هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد.اما در حال حاضر با توجه به قیمت ارز، قیمت تور استانبول سفریار از اعدادی کمتر از ۴ میلیون تومان شروع شده و با افزایش کیفیت هتل و پرواز ، این قیمت بیشتر می شود.

زمستان‌های استانبول بسیار سرد است ولی اگر عاشق برف و سرما هستید به هیچ عنوان جشن سال نو میلادی و کریسمس را از دست ندهید. البته با این که در زمستان تور استانبول ارزان سفریار است ولی در ایام کریسمس قیمت‌ها مقداری افزایش می‌یابد.

اول از همه باید قید تور هتل های لوکس آنتالیا را بزنید و دنبال هتل‌های اقتصادی‌تر باشید. چون روزهای اقامت زیاد است، باید تا جای ممکن هزینه اقامت را کم کنید تا بتوانید تور آنتالیا ارزان سفریار بخرید. معمولا هتل‌های اقتصادی و کم ستاره ‌تر آنتالیا هم با کیفیت هستند زیرا این شهر توریستی است و سعی کرده اقامتگاه‌های مناسبی برای مهمانانش فراهم کند.

تور آنتالیا لحظه آخری سفریار را می‌توان دومین تور خارجی محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان به شمار آورد. آنتالیا معمولا گردشگرانی را به خودش جذب می‌کند که علاقمند به گذراندن تعطیلات و تفریحات آبی و ساحلی باشند. البته آنتالیا به جز ساحل، جاذبه‌های تاریخی و طبیعت بی‌نظیر هم دارد که البته این جاذبه‌ها کمتر میان ایرانی‌ها معروف شده است.

قیمت تور آنتالیا سفریار همیشه یک روند مشخص ندارد و گاهی هم قیمتش باور نکردنی می‌شود. به طور کلی، چون آنتالیا مقصد لوکس‌تری نسبت به سایر شهرهای اطرافش محسوب می‌شود، کمی قیمت‌هایش بیشتر است.

تور آنتالیا را از شهرهای دیگر ایران هم می‌توانید تهیه کنید و به تهران محدود نمی‌شود. البته تور زمینی از تهران حرکت می‌کند امّا به صورت هوایی، تور آنتالیا از تهران سفریار، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان هم برگزار می‌شود.

قیمت تور دبی سفریار به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. برای مشاهده قیمت روز تور دبی کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور دبی سفریار جستجو کنید.

تور دبی از تهران سفریار اگر قصد سفر از تهران به دبی را دارید، در کادر جستجوی تور دبی سفریار، مبدا خود را تهران و مقصد را دبی انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای دبی از تهران را مشاهده کنید.

همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن تور دبی لحظه آخری سفریار، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری دبی را انتخاب کنید.

قبل از سفر با تور دبی ارزان سفریار باید به این نکات توجه کنید برای سفر به دبی، چمدانتان را سبک بردارید. سبک بودن چمدان، شما را درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند.هوای دبی در هر حالتی گرم است. پس لباس‌های نخی، خنک و نازک را انتخاب کنید.کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر، عینک آفتابی، مایو و لباس شنا را فراموش نکنید.


تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 21:6 ا نویسنده : حسن محمد زاده ا


انواع مختلفی از پرکننده ها توسط FDA تایید شده اند. هیالورونیک اسید و پلی لاکتیک اسید دو نوع ژل پرکننده پوست هستند که برای استفاده روی گونه ها و زیر چشم ها بسیار موثر هستند. این نوع پرکننده های پوست موقتی هستند اما ماندگاری طولانی دارند. به عنوان بهترین ژل برای تزریق گونه با کمترین عوارض معرفی شده اند. ژل‌هایی مانند Juvederm، Restylane بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند که محبوب‌تر، کارآمدتر و ارزان‌تر از سایر برندها هستند. قیمت تزریق ژل گونه بستگی به نوع برند ژل و داشتن اسید هیالورونیک دارد یا خیر.

پرکننده جویدرم
فیلر ژوودرم فیلری با ساختار هیالورونیک اسید است که شکل طبیعی تر، ماندگاری بالایی بر روی پوست می بخشد و یکی از بهترین گزینه ها برای حجم دادن و ایجاد فرم مناسب روی گونه ها می باشد.

مقایسه تزریق ژل گونه با جراحی گونه
روش های مختلفی برای برجسته سازی گونه ها وجود دارد، از جمله تزریق ژل و جراحی گونه که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. تزریق ژل گونه به دلیل سهولت و سرعت در انجام و مشاهده نتایج بلافاصله پس از تزریق و همچنین هزینه مناسب، روشی پرطرفدار است. زیرا فرد دیگر پس از جراحی دچار عوارض بعد از عمل نخواهد شد و تغییرات ایجاد شده پس از جراحی قابل برگشت نخواهد بود. اگر با تزریق ژل هیالورونیک اسید، اگر نتایج برای فرد مساعد نباشد، با تزریق آنزیم، می توان گونه را به حالت قبل از تزریق برگرداند. جراحی برای استخوان گونه نیز روش گران‌تری نسبت به تزریق ژل است.

افرادی که سیگار نمی کشند.
افرادی که صورت های کشیده دارند (چهره های مستطیلی).
افرادی که وزن کم کرده اند.
افرادی که گونه هایشان با افزایش سن چربی خود را از دست داده و کدر می شود.
افرادی که گونه هایشان چروک است.
افراد بالای 30 سال بتوانند حجم از دست رفته گونه های خود را جبران کنند.
افرادی که می خواهند صورت خود را بدون جراحی ابعاد دهند و آن را زاویه دار کنند.
افرادی که به داروهای بیهوشی حساسیت دارند زیرا این روش غیر تهاجمی است و نیازی به بیهوشی ندارد.
افرادی که شاغل هستند زیرا زمان بهبودی تزریق ژل روی گونه ها سریع است و بسیاری از افراد می توانند بلافاصله به سر کار یا فعالیت های عادی خود بازگردند.
فواید تزریق ژل گونه
تزریق ژل گونه را تخلیه کنید
هایلایت گونه و زیبایی صورت (می توانید آسیب های ناشی از افزایش سن یا خشکی بیش از حد پوست را ترمیم کنید و اگر به گونه های برجسته علاقه دارید، اثر این روش را امتحان کنید).
زمان عمل کوتاه به همراه ماندگاری طولانی (مدت زمان این عمل حداکثر نیم ساعت می باشد. ضمنا بسته به ژل انتخابی و سن افراد، ماندگاری آن بین 6 ماه تا 2 سال می باشد).
امکان کاهش حجم ژل یا تخلیه کامل آن (در صورت نارضایتی از نتایج تزریق ژل می توانید تمام یا بخشی از ژل را خالی کنید).
بدون آسیب به بافت های پوست (ژل مورد استفاده برای تزریق به گونه ها معمولا از اسید هیالورونیک ساخته شده است. بنابراین به مرور زمان جذب پوست می شود و به بافت های آن آسیب نمی رساند).
این درمان نیازی به بیهوشی ندارد و تنها با بی حسی موضعی انجام می شود.
بهبودی پس از درمان بسیار کوتاه است و فرد این فرصت را دارد که برای مدت کوتاهی فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد.
عدم نیاز به جراحی یکی از مهمترین مزایای استفاده از ژل گونه است.

 

http://darichesalamat.ir/


تاريخ : جمعه 12 فروردين 1401 ساعت: 20:0 ا نویسنده : حسن محمد زاده ا


با ظهور گوشی های هوشمند و گجت ها، بازار کابل و آداپتور شارژر این دستگاه های هوشمند نیز به شدت داغ شد. در این میان محصولات سامسونگ در بازار دیجیتال سر و صدای زیادی به پا کردند و با ارائه ویژگی های با کیفیت بالاتر و جدیدتر همه توجهات را به خود جلب کردند که باعث شد کارخانه های تولید کابل و لوازم جانبی بی کیفیت و تقلبی محصولات مرتبط با این برند را بسازند. روی پرفروش ها تمرکز کنید. قطعا در حین خواندن این متن، یک گوشی هوشمند یا گجت سامسونگ در کنار شما نشسته است و می خواهید در مورد کابل شارژ آن بیشتر بدانید. کاملا حق با شماست چرا که با نابسامانی شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و کاهش واردات محصولات اصل، کابل های شارژر تقلبی در بازار به وفور یافت می شود و نمی توان آنها را از شارژر اصلی سامسونگ تشخیص داد. کابل ها در نگاه اول این می تواند مشکلات زیادی را برای شما و گوشی هوشمندتان ایجاد کند که برخی از آنها غیرقابل جبران هستند. پس اگر شما هم نگران خرید کابل شارژر تقلبی سامسونگ هستید این مقاله را تا انتها بخوانید تا با روش های تشخیص کابل اصلی از تقلبی و نحوه خرید کابل شارژ مناسب آشنا شوید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:
چگونه از اصل بودن کابل و شارژر سامسونگ مطمئن شویم؟
در خرید کابل شارژر سامسونگ به چه نکاتی توجه کنیم؟
راهنمای خرید کابل شارژر سامسونگ
اگر به جای کابل شارژر اصلی سامسونگ از کابل غیر اصلی استفاده کنیم چه مشکلاتی ممکن است پیش بیاید؟
نتایجی که اظهار شده
چگونه از اصل بودن کابل شارژر سامسونگ مطمئن شویم؟
خوب، ابتدا ببینیم کابل شارژ اصلی سامسونگ را چگونه می توان از تقلبی تمیز کرد و راه های انجام این کار چیست؟ به طور کلی شش راه برای شناسایی سیم شارژر اصلی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

بررسی سری USB و microUSB: کابل شارژر اصلی سامسونگ دارای یک سری USB استاندارد و یک سری micro USB یا Type C است که بسته به مدل گوشی می تواند USB 2.0 یا USB 3.0 باشد. شارژرها اگر سری های مختلف یا نسخه های متفاوتی داشته باشند اغلب شارژرهای قابل اعتمادی نیستند.
نحوه قرار دادن سری USB بزرگ در آداپتور: وقتی سری USB بزرگ را به آداپتور یا شارژر دیواری وصل می کنید، USB باید نرم و بدون فشار به شارژر متصل شود. وقتی نصب این قسمت از سیم شارژ آسان باشد و USB به درستی و بدون لیز خوردن و شل شدن در جای خود ثابت شود، به این معنی است که شارژر مناسبی را برای خود انتخاب کرده اید.
نحوه قرار دادن سری میکرو یو اس بی داخل گوشی: سری میکرو یو اس بی نیز باید به راحتی و بدون مشکل به گوشی متصل شود. اگر این سری به سختی وارد درگاه شارژ گوشی می شود یا به راحتی و بدون فشار گوشی جدا می شود، احتمالاً به این معنی است که کابل شارژر سامسونگ تقلبی خریداری کرده اید. فراموش نکنید که این سری باید به طور کامل در درگاه شارژر گوشی ثابت شده و کاملا آن را بپوشاند.
دریافت اعلان شارژ: یکی دیگر از راه های تشخیص کابل شارژر اصلی سامسونگ، اتصال آن است. وقتی کابل اصلی و شارژر را وصل می کنید، پیامی روی گوشی سامسونگ شما ظاهر می شود مبنی بر اینکه گوشی شما به شارژر متصل است. این پیام حاوی علامتی است که گوشی در حال شارژ شدن است و زمان باقی مانده تا شارژ کامل آن (بسته به مدل گوشی شما) است.

اعلان وضعیت شارژ سریع: اگر کابل شارژر اصلی سامسونگ شما نو است و قابلیت شارژ سریع دارد، هنگامی که آن را به گوشی خود وصل می کنید، پیام شارژ سریع روی گوشی شما نمایش داده می شود. این ویژگی با اتصال شارژر تقلبی فعال نمی شود. با همین ترفند می توانید شعبه اصلی و فرعی را تشخیص دهید و یک کابل شارژ سریع سامسونگ اصل برای خود تهیه کنید.
شناسایی کامپیوتر: در نهایت، می توانید به سادگی گوشی خود را از طریق کابل شارژ به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کنید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید. هنگامی که از کابل شارژر اصلی سامسونگ برای اتصال گوشی خود به رایانه استفاده می کنید، گوشی شما توسط رایانه شما شناسایی می شود و می توانید نام و مشخصات گوشی خود را به عنوان درایو داخل رایانه خود مشاهده کنید. اگر کابل شما تقلبی باشد، گوشی شناسایی نمی شود.


تاريخ : پنج شنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 17:43 ا نویسنده : حسن محمد زاده ا


 

 

یک تخت راحت چقدر مهم است؟

هیچ چیز با ارزش تر از تخت راحت بعد از یک روز طولانی خسته کننده دفتر نیست. تشک راحت و حمایتی ، ملحفه های پر جنب و جوش  بالش دنج پاداش واقعی را برای تمام زحماتی که

در طول روز می کشید به ارمغان می آورد. اما اگر چیدمان چسبناک ، گرم و ناراحت کننده ای باشد ، ممکن است شب ها نیز دچار استرس شوید. بسیاری از مردم به همان تصور غلطی معتقدند که تختخوابهای سخت همیشه بهتر هستند. اما تعریف واقعی این است که شما یک تخت خواب پشتیبانی و راحت داشته باشید
که بتواند متناسب با نوع بدن شما تنظیم شود. خواب مهمترین فعالیت در سبک زندگی پرمشغله شماست. این به بدن شما کمک می کند تا پس از یک برنامه خسته کننده ، تمام انرژی های از دست رفته را بازیابد.
متخصصان توصیه می کنند هر شب 6 تا 8 ساعت خواب سالم داشته باشید تا بدن بتواند به درستی بهبود یابد و به اهداف جدید برای روز آینده بازگردد.
اما فقط در صورت راحتی تشک و تخت خواب می توانید خواب خوبی داشته باشید.
این دلیل اصلی است که در هنگام انتخاب مبلمان برای خانه ، باید مراقب چیدمان تختخواب باشید. به سمت طراحی و جذابیت جذب نشوید.
اولین مورد در لیست چک شما باید "راحتی" باشد.
چرا به یک تخت راحت نیاز دارید؟
خوب ، داشتن یک تختخواب راحت یک موضوع کاملاً ذهنی است. بعضی از افراد ممکن است نرم را دوست داشته باشند و دیگران ممکن است به تنظیمات محکم خواب نیاز داشته باشند.
اما در هر صورت راحتی باید در اولویت اول باشد.
برخی از شما ممکن است مشتاقانه بدانید که چرا راحتی برای یک تختخواب بسیار مهم است. خوب ، در اینجا چند دلیل مهم وجود دارد: • وقتی در رختخواب خود احساس راحتی می کنید ، به احتمال زیاد سریع می خوابید. اما وقتی ناراحت کننده باشد بدن قادر به آرامش نخواهد بود و کیفیت خواب شما رو به زوال است. • راحت بودن در تخت خواب نوید خواب طولانی را می دهد.
یعنی شما می توانید از یک چرخه خواب سالم 6 تا 8 ساعته لذت ببرید. یک تشک راحت با آرایش تختخواب خنک و تاریکی اتاق می تواند به شما در ایجاد یک فضای خواب آرام
و حمایت کننده کمک کند. این کلید خواب عمیق است.

 

 


تاريخ : دو شنبه 23 فروردين 1400 ساعت: 22:14 ا نویسنده : حسن محمد زاده ا


تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 1:8 ا نویسنده : حسن محمد زاده ا


اولین سوال وب مستران همیشه این بوده است که آیا خرید بک لینک باعث پنالتی و جریمه میشود؟

 
بله اینگونه است ولی لینک گیری هنوز یک فاکتور مهم در راستای بهبود سایت و ارتقائ کلمات کلیدی برای هر سایتی میباشد!
 
پس چرا باید از لینک خریدن ترسید ؟
 
√ خرید لینک باید تخصصی باشد و یک متخصص توانایی انجام این کار را داشته باشد.
√ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید.
 
خدماتی که ما ارائه میدهیم فقط مختص به لینک نیست و از فاکتورهای دیگر که باعث رتبه بندی برای هر سایتی میباشد را برای شما انجام خواهیم داد(بسته به نیاز سایت شما).
 
در ادامه کمی درباره بک لینک و ویژگی های آن برای شما دوستان عزیز صحبت میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که سئو روز تنها مرجع رسمی خرید بک لینک تضمینی می باشد و تمامی پکیج های موجود در این سایت کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد.
 
۱- بک لینک چیست ؟
 
هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند
 
۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟
 
بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.
 
۳- آیا بک لینک ضررهایی هم دارد؟
 
بحث لینک بیلدینگ بسیار پیچیده هست.اگر مجموع بک لینک های شما، مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد.
 
گرفتن لینک :
 
گرفتن لینک یک راه قدیمی اما مناسب می باشد. با گرفتن لینک می توان رتبه بدست آورد اما یک روش خطرناک و پر ریسک می باشد که می تواند منجر به شکست شود.

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 1:7 ا نویسنده : حسن محمد زاده ا


چگونه ویزای کار آلمان بگیریم؟ و پارامترهای لازم به جهت دریافت این ویزا چیست؟ 

 
مطالعه این مطلب را از دست ندهید. همچنین می توانید به جهت بررسی شرایط خود و کسب اطلاعات تکمیلی با خطوط مخابراتی و واتس اپ موسسه حقوقی نادیا تماس حاصل فرمایید و همچنین می توانید در بخش دیدگاهها سوالات خود را در باب مهاجرت کاری به آلمان از طریق ویزای کاری مطرح نمایید تا در کوتاهترین زمان به سوالات شما توسط کارشناسان موسسه حقوقی نادیا پاسخ داده شود.
 
اخذ ویزای کار در آلمان در سال های 2019 و 2020 هدف بسیای از متخصصین و مهندسین کشورهای مختلف است. از سال 2015 به بعد مهاجرت کاری به آلمانافزایش زیادی داشته است. برای آگاهی از شرایط، هزینه ها و مدارک دریافت ویزای کار در آلمان برای ایرانیان و اقامت کاری این کشور با ما همراه باشید.
 
شرایط لازم برای اخذ ویزای کار آلمان 2019 و 2020 چیست؟
 
اخذ ویزا کار آلمان برای تخصص هایی امکان پذیر می باشد که کشور آلمان در آن ها کمبود نیروی کار متخصص دارد. بیشترین میزان کمبود نیرو در رشته های فنی مهندسی بخصوص رشته های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک و پرستاری بدون هیچ منعی اجازه اخذ ویزای کار آلمان را دارند. در بیشتر کشورهای دنیا بازار کار برای نیروی متخصص آن کشور، به صورت انحصاری وجود دارد.
 
در گذشته برای متقاضیان بین المللی مانع های بسیاری برای اخذ ویزا کار آلمان وجود داشت، حتی برای افرادی که در آلمان تحصیلات خود را ادامه داده بودند. اما اکنون اخذ ویزای کار آلمان برای متقاضیان غیر اروپایی امکان پذیر می باشد.
 
مهم ترین شرایط لازم برای کار در آلمان به شرح زیر می باشد:
 
تحصیلات شخص متقاضی با مشاغل اعلام نیاز شده توسط دولت آلمان مطابق باشد
سابقه کار حداقل 3 تا 5 سال مرتبط با رشته تحصیلی
آشنایی با زبان آلمانی یا بعضا انگلیسی متناسب با فرصت شغلی پیشنهادی

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 1:7 ا نویسنده : حسن محمد زاده ا


میلگردی با طول مشخص معمولاً 40 سانتی متر و قطر 25 میلیمتر که به شکل عصا تولید می شود، بولت گفته می شود. بولت اتصال صفحه زیر ستون با بتن را انجام می دهد.طول بولت بسته به فشار و کشش وارد شده، تعیین می گردد.

 
مهره، نقش اتصال بولت با صفحه فلزی را ایفا می کند. مهره در دو نوع، واشردار و مهره ساده می باشد.
 
پس از استعلام قیمت بولت و مهره توسط شما، کارشناسان ثامن تجارت، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پیش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت، واحد ترابری و لجستیک آهن آنلاین دستور بارگیری و ارسال بار را دریافت می‌کند؛ و بعد از تایید قیمت كرایه از سوی مشتری، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کند.

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 1:7 ا نویسنده : حسن محمد زاده ا


کالسکه نوزاد یکی از آن چیزهایی است که هر مادری بعد از تولد کودکش به آن فکر می‌کند.  قیمت کالسکه خارجی (مانند کالسکه مارک چیکو، مارک ایوانت و…) به چندین عامل وابسته است که از آن جمله می‌توان به کیفیت ساخت آن اشاره کرد. (کالسکه خارجی کیفیت به مراتب بهتری نسبت به کالسکه بچه ایرانی دارند)

 
هر چه یک کالسکه ایمن‌تر باشد مطمئنا کیفیت ساخت آن نیز بهتر است. ایمنی یک کالسکه به وضعیت چرخ‌ها، کمربند و جنس پارچه آن بستگی زیادی دارد.
 
به جز ایمنی کالسکه باید سبک، با دوام و با کیفیت خوب ساخته شود. یک کالسکه نوزاد خوب در عین کیفیت دارای قیمت مناسب بوده و تمام نیازهای یک کودک و همچنین مادرش را تامین می‌کند. یکی ویژگی‌های یک کالسکه نوزاد خوب قابلیت حمل و نگه‌داری آن است. به طوری که در صورت لزوم بتوان آن را به سادگی جمع کرد یا از قابلیت‌های دیگر آن استفاده کرد.
 
نکته : راحتی بچه و مادر اولویتی اساسی ست . اگر هنوز فرزندتان بدنیا نیامده و قصد خرید کالسکه برای سیسمونی اش را دارید که خوب خودتان باید امتحان کنید که ارتفاع و زاویه دسته برای شما مناسب هست و در حرکت دادن اش راحت هستید یا خیر . اگر هم بعد از تولد بسراغ خرید رفته اید خوب می توانید کودک را هم درون کالسکه قرار دهید تا از راحتی جای او هم مطمئن شوید .
 
توجه : شاید حتی با کمی گشت و گذار در میان اقوام و آشنایانی که تازه فرزند داشته اند و مروری بر سایتهای دست دوم فروشی بتوانید یک کالسکه خوب و سالم که هنوز قابل استفاده است پیدا کنید و کلی در هزینه صرفه جویی کنید این مورد به خود شما بستگی دارد که اصلا دوست داشته باشید کالای دست دومی در سیسمونی نوزاد داشته باشید یا خیر اما به هر حال کالسکه کالای گرانی ست و می تواند صرفه جویی در تهیه اش کمک خوبی باشد . البته از سمت دیگر اگر قصد خرید مدل نو را هم دارید میتوانید از نی نی مود استفاده کنید که کالسکه خارجی با قیمت مناسب ارائه میدهد و به شرط اینکه سالم و صحیح مصرف کرده و نگهداری اش کنید پس از مصرف می توانید بفروشید و مبلغی از هزینه کرد اولیه را برگردانید

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 1:7 ا نویسنده : حسن محمد زاده ا


  • [unable to retrieve full-text content]

تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 20:29 ا نویسنده : حسن محمد زاده ا

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 18 صفحه بعد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: